Sunday, October 3, 2010

☆☆Ab0uT m3☆☆

korang nak tau nama panjang or nama pendek....hehe.. kalau nama panjang aku Muhamad Sharizan Bin Abdul Rahim..kalau nama pendek pulak ejan(utk kawan2 n family), sha(orang2 tertentu),bassistjunior(utk kawan2 musicion aku)..hahaha...aku dilahirkan pada 25 APRIL 1991..umur aku pandai2 la tolak erk dari tahun sekarang...hobi aku main guitar ngan badminton...tapi sekarang badminton kurang la bb kaki ak dah patah an...xleh nak lari2 lagi.. :( :(.. aku anak yang ke 2 daripada 6 beradik...5 orang lelak iseorang perempuan..sekarang ak study kat politeknik balik pulau dalam cource teknologi maklumat(pengaturcaraan)...sebelum nie ak sekolah di Sekolah Menengah Teknik Balik pulau dalam bidang IT juga..huhuhu so xlari le dari couce sekarang..

No comments:

Post a Comment